KLM toernooi 28 augustus bij Berkdijk

15 augustus 2022 15:30

Op zondag 28 augustus is de jaarlijkse KLM Cup, waaraan alle selectie teams van de verenigingen van onze gemeente aan mee doen. Wij zijn de laatste in de rij om dit te organiseren.

Zondag 28 augustus starten we met het toernooi van de gemeente Loon op Zand - De KLM cup. Nadat eerder Desk, BlauwWit'81 en Uno Animo aan de beurt waren om dit te organiseren, is het nu de beurt aan ons cluppie. Het Technisch Hart heeft er hard aan gewerkt om dit op touw te krijgen en hebben een mooi programma opgezet.

Tussen elke wedstrijd zit een kwartier pauze, zo kunnen teams die 2x achter elkaar mogen spelen even uitrusten. DJ Sjef zal die dag voor gezellige muziek zorgen tot 20.00 uur, als de kantine sluit.

Het programma ziet er als volgt uit:

10.45 uur Iedereen aanwezig

11.15 uur Opening toernooi

16.30 uur Prijsuitreiking

Wedstrijden:

11.30 uur – 12.00 uur Berkdijk – DESK

12.15 uur – 12.45 uur Uno Animo – Blauw Wit’81

13.00 uur – 13.30 uur Blauw Wit’81 – Berkdijk

13.45 uur – 14.15 uur DESK – Uno Animo

14.30 uur – 15.00 uur Blauw Wit’81 – DESK

15.15 uur – 15.45 uur Berkdijk – Uno Animo

Kom deze dag gezellig kijken.

Lees meer over:
amateurvoetbal berkdijk kaatsheuvel klm klm cup klm toernooi selectie seniorenvoetbal