de Gouden Formule

logo_gouden_formule.png

Wij dragen bij aan een fijne, veilige omgeving

Bij R.K.V.V. Berkdijk willen we dat ieder kind veilig en fijn sport. Daarom doen we mee met de Gouden Formule en Positief sportklimaat Loon op Zand.

De Gouden Formule

De Gouden Formule beschrijft hoe we met elkaar en onze omgeving omgaan. Ook vormt de formule de basis voor de aanpak van het project Positief sportklimaat Loon op Zand dat we met sportverenigingen opzetten.

Bij onze club volgen we de drie duidelijke waarden van de Gouden Formule:

• Ik ben welkom zoals ik ben
  • Ik help anderen als ik kan
  • Ik pas goed op alles om me heen

De Gouden Formule is er voor iedereen in Kaatsheuvel, Loon op Zand en De Moer. De formule is goud als we hem allemaal toepassen en maakt het een stuk fijner op het sportveld en op straat voor alle kinderen.

We nodigen iedereen van harte uit om over de Gouden Formule te praten. En pas de formule vooral ook zelf toe. Niet alleen op het sportveld, maar ook op straat, op het speelplein, op school of op werk.

Veranderen onze regels?

De Gouden Formule sluit perfect aan bij de afspraken die wij zelf hanteren. Dankzij de Gouden Formule verbinden we onze eigen omgangsregels heel makkelijk met die van andere sportclubs, scholen, de scouting en kinderdagverblijven.

Wil je meer weten?

Op www.goudenformule.nu ontdek je alles over de Gouden Formule.

Positief sportklimaat Loon op Zand

We werken ook mee aan het project Positief sportklimaat Loon op Zand. Met onze deelname aan dit project willen we de enorme maatschappelijke potentie van sport benutten.

Sport levert een positieve bijdrage aan de opvoeding en ontwikkeling van kinderen en jongeren. Met dit project zorgen we dat hier beleid op komt dat is ingebed in de lokale context.

Positief sportklimaat Loon op Zand sluit naadloos aan op de Gouden Formule. Door onze eigen regels en afspraken te combineren met Positief sportklimaat Loon op Zand en De Gouden Formule werken we toe naar een positief, plezierig, veilig en zorgeloos klimaat voor alle kinderen in Loon op Zand, Kaatsheuvel en De Moer.