Berkdijk haalt Patrick Marcelis naar de Kegelaar

23 december 2023 21:00

Een paar maanden geleden heeft Pieter Elias, de huidige trainer van de selectie R.K.V.V. Berkdijk te kennen gegeven, na vier seizoenen te willen stoppen. Een enorme aderlating, want Pieter heeft in deze vier jaar iets moois neergezet bij de club.

Berkdijk zou Berkdijk niet zijn als zij voor Pieter niet op zoek gingen naar een geschikte opvolger. Of het nu toeval was of niet, maar al heel snel werd er een nieuwe trainer gevondenin Patrick Marcelis.

Patrick Marcelis, de trainer van het gepromoveerde GSBW, is geen onbekende van de club. Meerdere seizoenen waren zij de tegenstander van de Berkdijk selectie. Patrick heeft niet alleen zijn sporen verdiend als speler, maar timmert als trainer al jaren aan de weg met de nodige resultaten.

R.K.V.V. Berkdijk is verheugd om te kunnen mededelen dat Patrick donderdag 21 december zijn handtekening onder een contract heeft gezet dat hem verbindt aan de club van de rood/zwarten. Berkdijk is als club heel blij met zijn komst.

Maar er is nog iets moois uitgekomen. Pieter en Patrick kennen elkaar ook al jaren en daarom is samen met de club een constructie bedacht zodat Pieter verbonden blijft aan Berkdijk. Hij blijft als assistent van Patrick. Hoe mooi kan dit zijn.
Onder toeziend oog van onze voorzitster van de TC, tevens bestuurslid hebben beide heren hun jawoord gegeven.

R.K.V.V. Berkdijk heet Patrick hartelijk welkom bij de vereniging en wenst hem samen met Pieter heel veel succes voor het nieuwe seizoen 2024/2025.

Lees meer over:
amateurvoetbal berkdijk kaatsheuvel knvb selectie