Activiteiten augustus/september bij Berkdijk

20 augustus 2023 14:00

Na de zomerstop start Berkdijk met een aantal activiteiten om het seizoen te openen.

Zaterdag 26 augustus 10.00 uur - 12.00 uur Vriendjes en vriendinnetjes dag.
Als opening van het seizoen mogen kinderen in de leeftijd van 4 tot enmet 10 jaar kennis maken met Berkdijk en met voetbal.
Deelname is gratis. Aanmelden kan tot en met 23 augustus via [email protected].

Zaterdag 26 augustus 11:00 uur - 16.30 uur KLM toernooi bij DESK.
De selectie van Berkdijjk gaat naar DESK om het 5de KLM toernooi te spelen.

Zondag 27 augustus 14:00 uur Covermiddag Berkdijk.
Tijdens deze middag zullen Thijs de Jong (Present Danger), Rob Grijsbach (zanger) en Dave Lauwers (Devil's Amp) covers accoustisch ten gehore brengen.  Covers van André Hazes tot AC&DC en van Johny Cash tot Doe Maar komen deze middag voorbij. De entree is gratis.

Zondag 10 september 13.30 uur Seizoensopening
Vandaag is de officiële seizoensopening en heeft Berkdijk 1 een KNVB bekerwedstrijd tegen Right Oh 1. De wedstrijd start om 14.30 uur. Vooraf aan de wedstrijd zal er een teamfoto gemaakt worden. De wedstrijd wordt geopend zoals "in den beginne". Er zal een kleine expositie zijn met foto's van toen en nu. Na afloop van de wedstrijd is het feest in de kantine met DJ Twan.

Zondag 24 september 14:30 uur derby Berkdijk 1 - Baardwijk 1
De eerste selectie wedstrijd van de competitie is gelijk een derby. De buren uit Waalwijk komen dan op bezoek. Na de wedstrijd is het feest met DJ Sjef.

Lees meer over:
activiteit activiteiten berkdijk clubactiviteit seizoensopening