Positief sportklimaat Loon op Zand

positief_sportklimaat_loon_op_zand.png

Vanavond hebben we kick-off gehad van project "positief sportklimaat Loon op Zand" in het klavier.
Een initiatief waarin we in 1e instantie samen met de andere voetbalverenigingen (Desk Blauw-Witt '81 en Uno Animo), de gemeente Loon op Zand, de Gouden Formule en P&M - Jeugd Voetbal Begeleiding een samenwerking aangaan om een positief sportklimaat voor onze kids te creëren en te behouden. Uiteraard hopen we dat andere sportverenigingen uit de gemeente hier ook bij aan gaan sluiten.
Dit klinkt misschien nog heel algemeen, als je hier nog niet mee van doen hebt gehad, maar dit is iets waarin we de komende jaren samen met jullie als leden aan willen gaan werken.
Zowel binnen onze eigen socials, als via de media (Duinkoerier, BD enz.) zal hierover meer info volgen.