Nieuwe wedstrijdkleding JO16

15 mei 2022 11:15

Ze moesten even wachten... maar dan heb je ook wat. Eindelijk heeft ook JO16 de nieuwe tenues, gesponsord door Terrasbeglazing op Maat en Peter van Son.

Al heel het seizoen zaten ze te wachten op de nieuwe kleding, het team en de sponsoren,  maar eindelijk zijn ze daar, de wedstrijdtenues. Zoals gezegd geldt 3 x is scheepsrecht en dat was in dit geval ook zo.  Een paar keer is het mis gegaan met de levering, maar vandaag 14 mei 2022, kon het team dan eindelijk zijn nieuwe tenue aantrekken.

Met dank aan Terrasbeglazing op Maat en Peter van Son, die dit team sponsort en dank aan het geduld en oplettendheid van de technische commissie om te zorgen dat de kleding correct is.

Foto: Wanda de Wit-Netten

Lees meer over:
amateurvoetbal berkdijk jo16 kaatsheuvel kleding kledingsponsor loon op zand sponsor wedstrijdtenue