Glenn Pupil van de Week, zijn verhaal

6 maart 2022 16:00

Glenn de Bell

Zondag 27 februari mocht Glenn als "Pupil van de Week" optreden en werd hij heerlijk in het zonnetje gezet.

Door Glenn:
Moe maar voldaan zojuist thuis gekomen van een dagje vv Berkdijk waarbij ik de pupil van de week was. Na ontvangst in de kantine waarbij we wat te drinken kregen mocht ik samen met papa mee naar de bestuurskamer voor de technische bespreking waarbij de trainer uitleg gaf over hoe er gespeeld moest worden die dag om te winnen. Daarna gingen we naar de kleedkamer waar onder goede muziek het team zich gereed maakte om de warming up te gaan doen.

Tijdens de warming up mocht ik mee inschieten met de grote jongens. Dit vond ik het leukste!
Voor de wedstrijd mocht ik met de aanvoerder mee het veld oplopen om vervolgens een doelpunt te mogen scoren bij de tegenstander vanaf de middenstip.

Tijdens de wedstrijd mocht ik in de gave stoelen zitten in de dug-out.
Als aandenken kreeg ik nog een mooie bal met de handtekeningen van de spelers van zondag 1.
De winst en een carnavalsfeest na afloop in de kantine maakte deze fantastische dag compleet.
Rkvv Berkdijk bedankt voor de mooie dag!! Top georganiseerd.

Groetjes van Glenn de Bell (Berkdijk jo7)

IMG_3647-004.jpg  IMG_3649-006.jpg

IMG_3651-008.jpg  IMG_3652-009.jpg

IMG_3653-010.jpg  IMG_3654-011.jpg