Seizoensopening 2021/2022

Angelina Klaassen

Zaterdag 4 september combineren we de start van de bekercompetitie met de opening van het seizoen. Over de hele dag zal er van alles te doen zijn.

Omdat eerdere gemaakte plannen moesten uitwijken vanwege de plannen van het KNVB, zijn we aan het schuiven geweest om te kijken wanneer nu het beste moment zou zijn voor onze jaarlijkse opening van het seizoen. Normaal gesproken deden we een dag voor de senioren en een dag voor de jeugd. Deze keer hebben we het gecombineerd.

Vanaf 10.00 uur krijgt de jeugd een trainingskamp/toernooi van hun trainers wat wordt afgesloten met een lekker lunch. Ondertussen worden het springkussen en de buikschuifbaan klaargezet. Na de lunch kunnen de kinderen zich hierop gaan vermaken.

Om 13.00 uur gaat onder 23 hun eerste wedstrijd als O23 spelen tegen FC Drunen. Zaterdag 2 starten om 13.30 uur hun eerste bekerwedstrijd tegen PCP-2.
Zaterdag 1 heeft helaas een uitwedstrijd tegen VVAC-1, maar zij kunnen nog zeker meefeesten als ze weer terug op de club zijn.

Vanaf 15.00 uur gaat disco Club Q het feest muzikaal starten en kunnen we weer eens ouderwets genieten op de club.

Lees meer over:
berkdijk kaatsheuvel loon op zand seizoensopening voetbal voetballen in kaatsheuvel voetbalseizoen