Wij doen ook mee met de Rabobank Clubsupport

27 september 2019 16:30

Angelina

Ook onze vereniging is weer aangemeld bij de Rabobank Clubsupport. Ga naar de site en stem op jouw club.

Met Rabo Clubsupport steunt de Rabobank clubs en verenigingen uit de regio.
En wij doen dit jaar ook mee!

Zo maken we een kans op een mooi bedrag wat onze vereniging beter maakt.

Jouw stem is geld waard! Zorg daarom dat je lid bent en stem op onze vereniging via https://www.rabo-clubsupport.nl/de-langstraat/stemmen

Vanaf 27 september kan je stem uitgebracht worden. Deel dit zo veel mogelijk met vrienden en bekenden en vraag hen ook te stemmen.
Je kan stemmen tot en met 13 oktober.

Lees meer over:
amateurvoetbal berkdijk clubsupport gemeente jeugdvoetbal junior juniorenvoetbal kaatsheuvel pupillen rabobank rabobankdelangstraat seniorenvoetbal spekdeclubkas voetbal voetbalvereniging