Openingsavond seizoen 2018/2019

5 september 2018 16:00

Angelina Klaassen

Afgelopen vrijdag, 31 augustus, was het dan zover, de officiële opening van het seizoen 2018/2019.

Na lange voorbereiding was het vrijdag dan zover, de officiële opening van het seizoen 2018/2019.

Om 18.30 uur verzamelde iedereen zich in de kantine om naar de speech van onze voorzitter Alex Maas luisteren. Onder de bezoekers waren ook wethouders Gerard Bruijniks, Kees Grootswagers en Bertus Kemmeren. Tijdens de speech kregen de kinderen te horen dat ze hand in hand het veld op mochten lopen met de selectiespelers, maar ook dat ze pas na de aftrap naar de spellen mochten gaan.

Op veld C werd de wedstrijd selectie 1 tegen selectie 2 (met hulp van JO19) gespeeld. De aftrap werd, na een toespraak van de wethouders, ook gedaan door de wethouders. Het was een leuke en sportieve wedstrijd die ruim werd gewonnen door selectie 1.

Op veld B waren de spellen. Bij JB Amusement waren verschillende attracties gehuurd. Zo was er een leventafelvoetbalspel, doelschieten en dartschieten. Ook was R-Newt er met Panna en voetvolley. Langs de zijlijn was ranja, snoepjes en chips te krijgen. Er was dus genoeg te doen voor iedereen. Jong en oud waren welkom, ook niet leden.

Tussen 20.30 en 21.00 uur werden de spellen gestaakt en kon men in de kantine nog verder feesten. Het was een leuke openingsavond en gezellige opkomst.

Succes met seizoen 2018/2019

Lees meer over: