Fair play wedstrijd in het RKC stadion

5 september 2018 13:30

Susan Brekelmans

Woensdag 29 augustus waren onze jongens van JO13 door Corné van Wanrooij uit naam van R-Newt uitgenodigd om als Kaatsheuvel West een wedstrijd tegen Kaatsheuvel Oost te spelen op neutraal terein, het RKC-stadion. Onder leiding van Remco van Loon kwam Desk JO15 uit voor Kaatsheuvel Oost

Op woensdag 29 augustus ging onze JO13 in plaats van trainen naar het RKC stadion.

Ze waren uitgenodigd voor een fair play wedstrijd tegen een team van DESK. Een ouderwets Kets West tegen Oost wedstrijd. Een wedstrijd die niet geheel gelijk was maar dat mocht de pret niet drukken.

Spelen in het RKC stadion, op de mat van RKC met publiek, geweldig.

We staan dan ook snel op het veld en er wordt wat warm gelopen en foto’s gemaakt. De jongens spelen tegen JO15 van DESK. Niet lang na het begin van de wedstrijd zien de coaches dat de JO15 net een tandje te zwaar zijn. Maar de jongens van JO13 laten het niet op zich zitten en gaan door. Ze laten zien dat ze willen maar helaas hebben ze niet het overwicht en overzicht om iets te betekenen in deze wedstrijd.

En mooie geweldige ervaring rijker, maar helaas met 4-0 verloren gaan ze na 2 maal een half uur spelen naar huis.

Lees meer over:
activiteit voor kinderen amateurvoetbal berkdijk jeugdvoetbal kaatsheuvel kaatsheuvel-west r-newt voetbal voetballen vriendschappelijk