Berkdijk 1 wint met 6-0 en pakt eerste periode

13 december 2015 14:30

Rombouts, K.M.L.

Berkdijk 1 gefeliciteerd!

Gisteren is het de mannen van berkdijk 1 gelukt om de periodetitel binnen te halen. Er werd thuis namelijk zelfverzekerd gewonnen met 6-0 van Ophemert 1.

De thuisploeg begon sterk aan de wedstrijd en kwam in de eerste helft al op 4-0 voorsprong. Na de rust werd de score uitgebreid naar 6-0 tegen een erg zwak Ophemert. Doelpunten: D. Maaslaand (3x), B. Brabers (2x) en J. van Ark.

Naderhand nog een mooi feestje gebouwd in de kantine van berkdijk met de Buren van de Brandweer en disco Club Q!

Wij willen iedereen die gisteren aanwezig was van harte bedanken en hopelijk aan het einde van het seizoen een nog groter feest!