Berkdijk wint ook tweede competitiewedstrijd tegen MEC '07

Mannen zondag, 1, 5e klasse C

13 september 2015 14:30

Meier, G.H.

Vorige week won Berkdijk de eerste thuiswedstrijd tegen Alem met 1-0 door een doelpunt van Michael Bastiaanse. Op zondag stond een uitwedstrijd tegen MEC 07 op het programma.

Berkdijk begon redelijk aan de wedstrijd, creëerde ook een paar kansjes maar deze werden niet afgemaakt. Naarmate de eerste helft vorderde begon MEC iets beter te spelen zonder echt grote kansen te krijgen. Het duurde uiteindelijk tot de 41e minuut voordat Berkdijk scoorde door een doelpunt van Darryl Maasland.

In het begin van de tweede helft ging het gelijk op, tot het moment dat MEC rood en een penalty tegen kreeg. Bas Smulders mocht aanleggen vanaf 11 meter en benutte de strafschop. Tegen de 10 man van MEC was Berkdijk veel sterker maar kon de score niet verder uitbreiden door slordigheid in de eindfase.

Al met al een redelijke wedstrijd. Het spel van Berkdijk kan beter maar de 3 punten zijn in de pocket. Volgende week komt RKKSV Kruisstraat op bezoek bij de Berkdijk, we hopen jullie dan allemaal weer langs de kant te zien.