Tweede overwinning JO8 in een week

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Vandaag stond de 2e wedstrijd van de week op de planning.
Na de gewonnen wedstrijd afgelopen woensdag moest er vandaag gespeeld worden tegen Baardwijk.

Ook vandaag werd er weer fel gestart door de rood-zwarten en we kwamen al snel op voorsprong. Na de 1e pauze dachten we dat dat we al gewonnen hadden en daar maakte Baardwijk dankbaar gebruik van. Na een goed speech van de coaches gingen de neuzen weer de goede kant op en werd er weer gevoetbald. Eindstand 11-3 in het voordeel van Berkdijk. Na 2 gewonnen wedstrijden was het tijd voor een klein feestje in de kantine met frietjes, snacks, tosti's, drinken ijsjes enz.

Dit uiteraard weer super klaar gemaakt door de vrijwilligers die iedere week weer voor ons klaarstaan!