Eerste wedstrijd voor JO10-1 jm op de velden van Berkdijk

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Op deze heerlijke Zaterdagochtend stond de eerste wedstrijd van het seizoen voor ons team op het programma. Vorig jaar waren we nog JO8 en nu JO10 dus al met al een behoorlijke opgave. Na onze warming up konden we gaan starten met de eerste helft. We keken na 5 min al tegen een 0-2 achterstand aan, maar daarna had Berkdijk de touwtjes in handen en kwamen we voor de rust met 5-4 op voorsprong.  Na de rust gaf ons team alles en met veel inzet en strijd en ook nog goed voetbal trokken we de overwinning over de streep 7-6.

Het was een zeer sportieve en voor toeschouwers ( uitverkocht huis) een knotsgekke maar leuke wedstrijd.

Wij zijn zeer trots op dit team, wat voor het eerst in positie moest spelen en dat perfect uitvoerden.

Volgende week staat Baardwijk op het programma.
Met dezelfde inzet en het goede voetbal, gaan wij er van uit dat we de zegereeks door zullen zetten.

Piet en Dennis