Flinke zege voor Berkdijk 2

10 november 2019 12:00

R. (Raoul) van der Mierden

Foto's door Peter van der Kolk

De trein van t twedde Dendert door richting de bovenste plaatsen. Na 2 weken de mindere te zijn geweest qua positie op de ranglijst hadden we vandaag weer een keer iemand die onder ons bungelt. Tiki taki reeshof kwam onze kant op. Helaas was Kees Pingel een weekendje weg met het gezinnetje waardoor wij als leiding het fluiten maar op ons namen.

Om 11.00 stipt hadden we 14 man omdat S.damen R. Buil en R. Rotonde het niet nodig vonden om te komen. Kans gemist mannen. Wel lekker voor de boetepot. Ook leidinggevende Jan vd Hout was te laat. 5 euro pikkie. Wat er wel even gezegt moet worden is de terugkeer van ons gevreesde spitsenduo Zeeuw en Kruidvat. Nja voor ons gevreesd, niet voor de tegenstander. TOT VANDAAG!!!!!!

ZEEUW Zeebregts is terug van een trainingskampi in hoe hij het noemt. GALATASARAY. wij denken iets anders maar dat maakt niet uit. Maar wij weten niet wat de mensen hem daar te eten geven of wat zijn Zeeuwse mosseltje met hem heeft gedaan. Wij weten alleen 1 ding zeker. Doe dat vaker. 2 doelpunten vandaag van deze lenige snelle spitta. Zie foto's voor zijn trainingskampi.

De andere doelpunten werden gemaakt door putter 2x, youri 1x en de beste man van het veld luukske. Nou is 2+2+1+1 geen 7-0. (Ja idd we hebben er zeuven gemakt) maar de tegenstanders wouden het ons makkelijk maken door de 1-0 zelf tegen de touwen te jagen. Ja bedankt en door.

De chocomel was deze keer voor die vis op t droge van vorige week. Zijn ogen hingen in zn enkels. Wat hij deze week met de vlag aan moest was ook niet duidelijk. Loei slecht. Slaapse vis.

De man van de wedstrijd was deze ronden de al eerder genoemde L. Luijten. Klasse pot op de positie van de provoceerder S. Damen.

Moment van de wedstrijd was deze keer door keepertje Marsssss. Hij bleef als een soort Golem staan toen de spits probeerde dwars door hem hinne te lopen. Hij speelde ook weer een klasse pot.

Op naar volgende week en er rest mij nog 1 ding.

Hou doe he.