Laatste wedstrijd voor de winterstop wordt doelpuntenfestijn.

Berkdijk 2 (zon)

Viola 5

8 december 2019 12:00

Vandaag stond de lastige pot tegen Viola 5 op het programma. De laatste wedstrijd voor de winterstop. Zoals eerder in de verslagen stond,moest deze wedstrijd gewonnen worden. We begonnen daarom natuurlijk met die 2 dikke kevers in de basis van ut twedde. Jimm bulham of hoe hij voortaan genoemd wordt " duimpje " en "dunne " Zeeuw waren weergaloos vandaag.

Wat waren de mannen vandaag in opperste concentratie en wat waren ze goed vandaag. Alles wat we de afgelopen weken getraind hebben kwam eruit. Alleen bij zeeuwtje niet. Mja vertel is iets nieuws. Alles wat deze man aanraakt veranderd in stront. Echt alles wat deze goedgevulde nummer 7 met t-shirt maat M is bout en super slecht. Achja winterstop dus tijd om te trainen. Vandaag was wel de allereerste wedstrijd van mevrouw Zeeuw sinds ze van Kaatsheuvel haar thuisdorp heeft gemaakt die ze kwam kijken. Nou gelijk een dikke overwinning en een dikke 0 doelpunten voor manlief.

Door naar die wedstrijd die voor t twedde de boeken ingaat als historisch. 10-0 tegen een team. Überhaupt al dat er een team zo super loei mega slecht is dat wij er 10 tegen maken (behalve joey) is een historisch iets. Achja de wonderen zijn de wereld nog niet zie je wel.

Maar wat ons als leiding helemaal verwonderde was dat Jimmy B. Dus wel een goede pot kan ballen. Nja voor een ander was dit een kut pot maar voor hem was dit niet gek. Hij scoorde voor de 2e wedstrijd op rij en het lijkt wel of hij zijn talent eindelijk laat zien.

Stinna had vandaag de opdracht meegekregen om panna's uit te delen. De teller stopte bij 4 en dat kwam omdat de Jonathan van t eerste er na 60 minuten uitgehaald werd. Goeie pot. En dan nog die man die van 2.5 Jupiler zo zat als een kanon is. De man die gemiddeld een minuut of 4 per wedstrijd speelt. De man die een foto van aankoop Matthy L. boven zijn bed heeft hangen. Onze eigen Iwan. Hij maakte een wereldgoal waar menig spits (Zeeuw en putter) een puntje aan kunnen zuigen. Deze man is onvervangbaar voor ut twedde en die 4 minuten iedere week zijn genieten. Dankjewel prisma.

Nog even gauw naar die kleine dybala. Want man man man 3 doelpunten van die watervlugge cam waren van ongekende schoonheid. Deze man had vandaag zijn dag volledig niet maar toch 3. Kun je nagaan als hij wel zijn wedstrijd speelt. Poe hee.

Rachid die normaal aanvoerder is begon vandaag als wisselspeler en ik steek me eigen niet gek vaak een veer in mn reet maar hier hadden we t super goed gezien. Oei wat viel hij na 60 minuten slecht in onvoorstelbaar.

Chocomel van tante nel was deze ronde voor de sluitpost van Viola. Wat speelde deze man een bedroevende wedstrijd. Bijna net zo slecht als de slechtste keeper ooit van blauw wit.