Waar was de spirit van JO15

SCO JO15-1

23 november 2019 11:00

De spirit die ze de afgelopen twee weken hadden was deze wedstrijd ver te zoeken.

Afgelopen weken zagen we een team dat wil vechten voor elkaar, keken goed, luisterden goed, en coachten elkaar. Dat zagen we deze wedstrijd tegen SCO niet terug. Onnodig balverlies, niet kijken waar je de bal naar speelt, niet luiteren naar elkaar. De einduitslag was dan helaas ook een teleurstellende 1-11.

Ondanks alles is het toch één team en kregen ze na afloop van de leiding frietjes om de spirit er in te houden. Volgende wedstrijd beter mannen.