Donderdag 16 mei 19:00 uit tegen Wilhelmina

Wilhelmina JO13-2

16 mei 2019 19:00

We verzamelen om 18.00 in de bestuurskamer voor de spelverdeling en de peptalk.

Het was druk op de weg en eenmaal aangekomen moesten we snel omkleden.
Mees had vooraf goed gekeken wie er veel had gescoord en daar is voor een deel de tactiek op aangepast. Luuk en Sebastiaan hadden een goed tactisch plan om hun sterke voorhoede uit te schakelen. Lars heeft hun topspeler geen seconde uit het oog verloren. Toch kwamen we al snel 1-0 achter door het niet na komen van afspraken in het veld aan de kant van Berkdijk. Vanaf de zijlijn wordt er flink gecoached. Dan gaan de jongens voetballen en groeien in de wedstrijd. Alles stond goed en we gaven de hele 1e helft niks weg op een paar schoten na.

In  de tweede helft werden we iets na achter gedrukt doordat we 2x 10 minuten met 10 man speelden (2x geel). Uiteindelijk werd het 2-5 met nog 2 doelpunten door Rexhep en Jesse.

Verder terecht gewonnen en hebben we gestreden voor iedere centimeter. Samenspel zoals het kan zijn binnen de JO13.