Scheidsrechter trekt tien minuten extra tijd bij

Berkdijk 1 (zon)

Be Ready 1 (zon)

20 januari 2019 14:30

Na afloop van Berkdijk - Be-Ready kon Erik van Esch het niet geloven. De trainer van de thuisploeg zag zijn ploeg na honderd minuten voetbal verliezen. Een doelpunt in de tiende minuut van de extra tijd deed zijn ploeg de das om.

Berkdijk - Be-Ready 2-3 (0-1) 22. Safi Esmati 0-1, 53. Thom van de Ven 1-1, 73. Tim van Dam (pen.) 1-2, 78. Matthy Laros (pen.) 2-2, 90+10. Tim van Dam 2-3.

Moment van de wedstrijd: De extra tijd. ,,Tien minuten erbij trekken, geen idee waarom. Zoiets zie je niet eens in het betaalde voetbal. Daardoor gingen we de boot in, ook nog eens met een klutsbal”, baalde Berkdijk-trainer Erik van Esch.

Bijzonderheid van de wedstrijd: De twee strafschoppen. ,,Dat waren allebei krijgertjes. Die van ons een goedmakertje vanwege het cadeautje dat Be-Ready had ontvangen”, vond Van Esch.

Bron: Brabants Dagblad