Zondag 12 mei uit tegen Raamsdonk 1

Raamsdonk 1

Berkdijk 1 (zon)

12 mei 2019 14:30

Vandaag spande het er om: blijft Rkvv Berkdijk in de vierde klasse of niet?

Aangemoedigd door een grote schare supporters die vandaag speciaal met de partybus naar Raamsdonk gingen, maar ook vele die met eigen vervoer kwamen, speelden onze spelers van het eerste een belangrijke wedstrijd. De supporters wisten dat als Berkdijk de overwinning haalde of BlauwWit de periode titel zou pakken ons team veilig zou zijn. Vanaf het moment dat de 49 supporters de partybus in stapten tot het einde hebben ze gezongen en gesprongen voor onze club.

Door deze support en het goede spel, mag Berkdijk 1 blijven in deze klasse met een overwinning van 1-4.

Quote Berkdijk-trainer Erik van Esch. ,,En we hebben het op eigen kracht gedaan. Hoeven we niet het verhaal van onze rivaal Blauw Wit’81 aan te horen ze Berkdijk hebben geholpen om in de vierde klasse te blijven.”