competitiewedstrijd JO13 thuis tegen Olympia

Olympia'60 JO13-2

10 oktober 2018 18:30

Tegenstanders komen net na 6 uur aan. Onze spelers staan reeds warm te lopen en in te spelen. Om half 7 staat iedereen klaar maar de tegenstanders vinden het gezellig in de kleedkamer, ze komen wat later het veld op.

Alle spelers beginnen vol goede moed. Al snel zien we dat onze JO13 de overhand hebben en er wordt bijna alleen op de helft van de tegenpartij gespeeld. Maar toch gaat het niet helemaal lekker. Heel veel kansen gaan naast het doel of komen net niet aan bij de juiste speler.  Onnodig balverlies, maar toch worden er kansen gecreëerd.  Met 2-0 door Giovanni en Jesse gaan we de rust in.
In de tweede helft lijken de jongens geen rust te hebben. Er wordt snel en slordig gespeeld. Onnodig balverlies en positiespel lijkt in de prullenbak te liggen. Met een tegendoelpunt worden de jongens opgeschrikt en zie je de focus weer wat terug komen.
Om balans terug te krijgen wordt er nog gewisseld in de laatste 10 minuten.
Uiteindelijk wordt deze wedstrijd met 5-1 afgelopen.