Wedstrijdverslag Bekerwedstrijd JO13 Zaterdag 8-9-18 11:30 uur thuis tegen SV Capelle

SV Capelle JO13-1

8 september 2018 11:30

10:30 uur verzamelen bij Berkdijk.

Koen en Dylan waren net op tijd voor de wedstrijd aanwezig, ze kunnen gelijk het veld mee op.
Dan klinkt het fluitsignaal en kan de wedstrijd beginnen. Onze jongens pakken gelijk de bal en zetten de tegenstanders onder druk. Dat pakt goed uit. Er wordt goed gekeken en rond gespeeld en de jongens spelen alleen op de helft van de tegenstander. Binnen 20 minuten staan ze met 3-0 voor door doelpunten door Giovanni en twee van de voet van Rexhep. Helaas is Mees door een blessure van het veld af gedragen net voor het einde van de eerste helft. Iedereen is aanwezig en iedereen staat zijn tijd in het veld.

Na de rust zien we echter dat de jongens van SV Capelle een goede preek hebben gehad en dat de neuzen in dezelfde richting staan. Ze voeren gelijk de druk op en het duurt dan ook niet lang voor het 3-1 is en 5 minuten later 3-2. Gelukkig weet Jesse weer 5 minuten later de 4-2 te scoren. Jesse probeert het later nog een keer maar wordt lelijk in de rug geduwd en dat is een penalty die Sander zal gaan nemen en hij scoort de 5-2. En dit blijft de stand van vandaag.

Zoals Luuk het na de wedstrijd aangeeft, de 1e helft was goed, de 2e helft was matig, het was “hotseknotsevoetbal”.

Twee overwinningen op zak. Op naar de komende wedstrijd.