JO13 behaalt wederom een zege

ZIGO JO13-4

24 maart 2018 11:00

Om 11 uur stonden de jongens van JO13 klaar. Ze mochten tegen ZIGO JO13-4.

Vanaf het begin zag je dat de teams aan elkaar gewaagd waren en dat het geen makkelijke wedstrijd zou worden. Er werd in de eerste helft goed gespeeld door onze jongens en Jesse heeft voor de 1-0 gezorgd. Na de rust was ZIGO wat beter, het spel leek wat sneller en ze speelde beter over. Af en toe zag je bij onze jongens wat paniek in de ogen maar iedere keer konden ze de bal onderscheppen of moest onze keeper Luca aan de slag, wat hij dan ook vol overtuiging deed. Uiteindelijk is het 1-0 gebleven, een mooie pot voetbal en een mooie uitslag.

Ons team heeft goed samen gespeeld maar had 2 uitblinkers in Jesse en Luca.

Luca is Man of the Match deze week!