JO13 wint glansrijk van GDC

GDC JO13-2

10 maart 2018 11:00

De JO13 beginnen met de eerste wedstrijd van de voorjaarscompetitie tegen GDC JO13. Ze zijn er klaar voor. Er zijn een paar zieken maar een volledig team staat er om 11 uur klaar voor. Na een goede voorbereiding, veel trainen en lachen begonnen ze scherp aan de wedstrijd.
Topscorder Jesse scoort binnen 5 minuten de 1-0 en binnen 10 minuten staan ze met 3-0 voor omdat Sander de bal goed naar Jesse speelde. De jongens kregen vleugels. Top van de tegenpartij, en vooral de keeper, hij bleef lachen. Ze gingen door, probeerde er wat van te maken, maar het mocht niet baten. Onze jongens waren te fanatiek en bleven door gaan met scoren.
Uiteindelijk zijn de doelpuntmakers Jesse (1,2,3,4,5,13,16), Yisaka (6), Dylan (7,8,11,14), Sander (9, 10, 15) en Rexhep (12, 17) samen goed voor 17 doelpunten. Een goede overwinning  waarbij tot het laatste moment de bal aan elkaar werd gegund.

Volgende week is de eerste uitwedstrijd van het 2de seizoen tegen Zigo.

Supporters bedankt en graag tot de volgende keer.