Helaas zat de winst er niet in vandaag voor JO13

SV Reeshof JO13-4

Onder 13, JO13-1, 6e klasse 08

18 november 2017 11:00

10:15 uur verzamelen in de bestuurskamer, wat wordt aangepast naar kleedruimte.

Op tijd wordt er warm gelopen en een balletje getrapt. Iedereen heeft er zin in en heeft gezonde spanning. Om 11 uur begint de wedstrijd en de jongens moeten vol aan de bak. Reeds na 5 minuten kan Rexhep door en maakt een doelpunt. Helaas wordt deze afgekeurd en binnen 5 minuten maakt de Reeshof ook een doelpunt en staan we achter. De jongens moeten echt hun best doen en op de positie letten. Je ziet dat de tegenpartij de verdediging netjes op een rij heeft en het middelveld en de spitsen veel proberen over te spelen. We kunnen zo wat ballen onderscheppen maar komen niet langs de verdediging.
Onze jongens daartegen pakken niet hun man om te verdedigen en vliegen het veld over. Je ziet de vleugelspitsen in de verdediging zakken omdat andere teamgenoten dat niet doen. Zo wordt het een lange wedstrijd. Met kansen aan beide kanten, maar helaas meer voor Reeshof dan voor ons. Luca heeft dan ook een paar mooie reddingen gemaakt maar kon helaas niet alles tegenhouden. Hij heeft ook zijn hele team nodig en dat was er niet vandaag.

Uiteindelijk werd het 1-3 voor SC Reeshof.