Een spannende wedstrijd voor JO13

SC 't Zand JO13-4

Onder 13, JO13-1, 6e klasse 08

11 november 2017 11:15

We verzamelen om 10:15 uur in de bestuurskamer.

Iedereen is wat onrustig voor de wedstrijd. In colonne rijden we naar Tilburg waar we moeten zoeken naar een plekje voor de auto.

Even zoeken naar de kleedkamer en kledingkast waar alles in mag. Een kwartier voor de wedstrijd staan we op het veld waar we zo mogen gaan spelen. De vorige spelers staan er nog op. De jongens lopen wat warm en lummelen wat met de bal. Iedereen staat om 11:15 klaar en als de scheidsrechter er is kan er begonnen worden.

De jongens van ’t Zandt proberen gelijk druk te zetten door op onze helft te spelen, maar onze jongens letten goed op en geven tegengas. Na 10 minuten vinden ze een gaatje en wordt het 1-0. Heel jammer maar onze jongens laten zich niet kennen en 2 minuten later schoort Lars een mooie 1-1.

Er wordt gevochten, Luca heeft deze wedstrijd een paar mooie reddingen gemaakt. Mike staat zijn mannetje achterin en ook de korte tijd die Jerome in het veld staat, is hij overal. Koen wordt van rechts naar links geplaatst en ook dat maakt hem niet uit.

Rexhep maakt de 1-2, heel mooi maar al snel is het 2-2. Het laatste kwartier zijn de trainers vooral bezig de jongens rustig te houden. Er wordt hard gespeeld, gemeen zelfs, maar onze mannen houden zich in en blijven sportief. Onze jongens spelen wat ze kunnen, nog een doelpunt is ze zeer gegund maar het mag zo niet zijn. Eindstand 2-2.