Mooi resultaat in de uitwedstrijd van Berkdijk 1 tegen Irene 1

Berkdijk 1 (zon)

Mannen, 1, 5e klasse C

11 maart 2018 14:30

Voor de rust liep de wedstrijd niet zo lekker omdat de veldbezetting niet goed was. Berkdijk kwam een paar keer goed weg.
Nadat trainer Erik van Esch in de pauze wat aanpassingen binnen het team had gedaan, kwam Berkdijk na de rust goed terug en leek het of Irene het na de 0-2 opgaf.

Het eindresultaat mocht er zijn, een mooie 0-6.

Doelpunten werden gemaakt door: Daryll-lee Maasland (1,2), Matthy Laros (3,6), Bas Smulders (4), Jesper Schalken (5)

Komend weekend is het weer een thuiswedstrijd om 14.30. Supporters zijn weer van harte welkom om de mannen aan te moedigen.