Derde bekerwedstrijd 2017/2018 Berkdijk JO13 - SV Capelle JO13

SV Capelle JO13-1

Onder 13, JO13-1, Groep 7 70

16 september 2017 11:00

Om kwart over 10 eerst samenkomen in de bestuurskamer voor teamoverleg.

Dan gaan we warm rennen en inspelen. De tegenstanders van vandaag zijn erg fanatiek en staan al vroeg op het veld in te trappen.

Om 11 uur, na wat strubbelingen binnen de organisatie, begint de wedstrijd.

We beginnen voornamelijk op onze eigen helft. Je kan zien dat onze jongens dit niet gewend zijn en moeten vol aan de bak. Een paar verschuivingen in het team wat positie betreft en een sterkte tegenstander zorgen er voor dat de eerste helft toch een zware dobber is. Vooral onze keeper Luca moet zich een aantal malen laten zien, maar dat doet hij dan ook erg goed.

De tweede helft ziet er iets beter uit. We leggen wat druk bij de tegenstander maar merken dat zij beter op elkaar zijn ingespeeld en beter op de positie letten. Toch zien we een kans en daar kan Rexheb de 1-0 scoren. Door het dolle heen, maar wel weer vol aan de bak want de jongens van SV Capelle laten het er niet bij zitten. Ze spelen goed en laten zich niet gek maken. Onze jongens laten hierdoor wat steekjes vallen en uiteindelijk wordt het 1-2 voor SV Capelle.

We hebben er voor gevochten, maar de tegenstander net wat harder.

Helaas, maar de competitie gaat beginnen we hoe meer en vaker we samen spelen, hoe beter het gaat worden.