Superhelden Bingo voor de jeugd van Berkdijk groot succes

16 maart 2024 7:15

Joey de Bell

Na maanden van voorbereiding door de activiteitencommissie was het nu dan echt zover. Vrijdag avond 18:30 was het tijd voor de superheldenbingo.
Bij binnenkomst konden de kids zich al vergapen aan de geweldige prijzen bestaande uit shirts uit de eredivisie, premier leage, keepers handschoenen, ballen, handtekening, lampjes, kaartjes voor voetbalwedstrijden, stadiontours en de Efteling.
Allemaal mede mogelijk gemaakt door de supersponsoren.
Sommige kids hadden al bij binnenkomst bepaald wat ze wilde winnen.
Om half 8 kon het dan eindelijk beginnen. Onder toeziend oog van het publiek draaide Dennis de molen rond en noemde Matthy de nummers op.
De ene na de andere geweldige prijs ging eruit. We kijken terug op een geweldige avond met een super opkomst georganiseerd door een geweldige activiteiten commissie.

Superheldenbingo vv Berkdijk groot succes!!

Na maanden van voorbereiding door de activiteitencommissie was het nu dan echt zover. Vrijdag avond 18:30 was het tijd voor de  superheldenbingo.
Allemaal mede mogelijk gemaakt door de supersponsoren.
Sommige kids hadden al bij binnenkomst bepaald wat ze wilde winnen.

Bron: Joey de Bell