Een goed begin van de competitie

Baardwijk 1 (zon)

Berkdijk 1 (zon)

25 september 2022 14:00

S. Groen

Sportpark Olympia
Akkerlaan 2
5143ND
WAALWIJK
tel. 0416-343927

Na een stevige wedstrijd, eindigend met 10 man en dan toch stand houden, een goed begin van de competitie.  (Hans van Tilborgh)

Bron: Brabants Dagblad
Baardwijk - Berkdijk 0-1 (0-1). 24. Isak Dedic 0-1. Rood: 58. Vrutaal van Berkdijk.

Isak Dedic voetbalde vorig seizoen nog bij Baardwijk. Hij was er dus op gevlast om wat te laten zien. Maar trainer Pieter Elias posteerde de aanvaller doodleuk op de bank. ,,Daar was hij zacht gezegd niet blij mee”, aldus de Tilburgse oefenmeester. Na twintig minuten mocht Dedic al invallen. Drie minuten later scoorde hij het enige doelpunt. ,,Volgens mij zit-ie tot ’s avonds laat nog in de kantine van Baardwijk.”

Nigel Branderhorst debuteerde met een nederlaag. ,,Na die rode kaart hadden we de stand gelijk kunnen trekken. Jammer dat het niet is gebeurd.” Hij had zich groen en geel geërgerd aan de clubgrensrechter van Berkdijk. ,,Het is altijd hetzelfde liedje, dus wordt het tijd dat de KNVB een pilot start met het weglaten van grensrechters in de lagere afdelingen.” Elias: ,,Ik kan me daar helemaal in vinden. In België doen ze dat al.”