Berkdijk 2 doet zich zwaar tekort

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Zondag 25 september stond de wedstrijd Berkdijk 2 tegen RWB 2 op het programma. De eerste competitiewedstrijd voor dit team.

Het viel niet mee voor de mannen van Ut Twidde, de eerste competitiewedstrijd met de mannen. Het was een onrustige start met maar net genoeg spelers, wat volk dat te laat was en de scheidsrechter en grensrechter ontbraken aan de zijde van Berkdijk. Toen uiteindelijk alles geregeld was, kwam ook RWB 2 het veld op. Deze teams hadden al vaker tegen elkaar gespeeld en de rood-zwarten wisten dat dit een zware wedstrijd zou worden. Met extra druk omdat ze ook nog een titel hoog te houden hebben begonnen ze aan de wedstrijd.

Scheidsrechter Raoel van de Mierde lukte het om ‘t muntje zo te tossen dat het rechtop in het gras bleef staan. Bij vlagen werd het team van het kastje naar de muur getikt. Maar met Daryll-Lee voorin hadden ze geluk. Er waren veel kansen voor hem, maar helaas bleef het bij 2 doelpunten. De tegenstanders schoten in de eerste helft veel op het doel en daar vloog er ook 1 van in. Net voor tijd maakten zij nog de 2-2.

De mannen hebben gestreden, maar het kon beter. Volgende keer ook die andere schoten niet op het doel, maar in het doel van de tegenstander en dan komen ze er wel.