Berkdijk JO17-1 megascore tegen Jeka JO17-7

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Zaterdag 24 september speelde Berkdijk JO17-1 thuis op het natte veld van de vereniging.

Ondanks het slechte weer werd er toch gevoetbald. Voor de mannen had het weer geen invloed op hun spelen. Je zou bijna denken, integendeel.

Al snel maakte Daniël de eerste 2 doelpunten. Jeka had in deze tijd ook weten scoren. Dus dat motiveerde de spelers van Berkdijk. Na een run op een lange bal die was voorgezet door Mo, maakte Rexheb het af met de 3-1. Door een duw van Przemek kwam er een penalty tegen. Gelukkig was daar Jesse, die de bal onderschept en was het gevaar op een tegendoelpunt geweken. Daniël geeft later een goede voorzet, die helaas werd net voor Sander werd onderschept door de keeper van Jeka. Lars stuurt Rexheb naar voren vanaf de middelijn. Rexhep passeerde de keeper en daar was de 4-1. Weer wat later was er een buitenspel bij de tegenstander. Sander gooit hem voor Rexheb en die scoort, 5-1. En weer onderschepten de rood-zwarten de bal en was het Sander die de voorzet gaf voor Rexheb. Een mooi doelpunt in de verre hoek was het gevolg, 6-1. Antwan kreeg een kans op te scoren, maar die werd net voor de lijn weggehaald. Rexheb doet 2x een poging met een stiftballetje, maar schiet beide keren over. Sander probeerde nog een afstandsschot, die helaas naast ging. En zo was de stand in de rust 6-1.

In de tweede helft van al snel een corner. Sander gaf een stiftbal en daar was de 7-1. Botwan scoorde daarna nog de 8-1 en Rexheb de 9-1. Als dan de keeper van de Jeka netjes wordt uitgespeeld is het Rexheb die het laatste doelpunt maakte. Eindstand 10-1 voor de JO17. Hiermee staan ze op de tweede plaats in de Zwaluwen Jeugd Bekerwedstrijden na 2 wedstrijden gespeeld te hebben.

Volgende week zaterdag 1 oktober gaan de mannen uit naar Waspik.