Derby Desk J08 gewonnen door Berkdijk

5171RG
KAATSHEUVEL
tel. 0416-273938

Door omstandigheden is de wedstrijd Desk jo8 berkdijk jo8 van zaterdag 8 oktober verzet naar woensdagavond 12 oktober. Hiervoor dank aan Desk voor de medewerking!

De hele week ging het al over deze wedstrijd. Veel spelers van Berkdijk zitten bij spelers van Desk in de klas. Er werd dus al veel over gepraat op school. Dus dat het een echte derby zou worden was wel duidelijk.

Bij aankomst zaten de zenuwen er toch wel een beetje in want er moet toch wel echt gewonnen worden. In de kleedkamer heeft de coach uitleg over hoe de wedstrijd zou moeten verlopen en nog een motiverende speech gegeven. Na een flitsende opening zaten de speler van Berkdijk goed op de bal en werd er goed verdedigd. Tot grote vreugde werd er al snel gescoord. Daarna kwam er wat rust bij de spelers, maar Berkdijk bleef goed jagen op de bal en hierdoor liep het lekker. Het gevoel van een overwinning zat erin, tot vreugde van spelers, leiders en meegereisde publiek. Na 40 minuten voetballen is de eindstand 0-4 in het voordeel van Berkdijk.

Super gespeeld ga zo door!! Op naar de volgende thuiswedstrijd tegen Baardwijk komende zaterdag. Kom allen kijken!