Zaterdag 14 mei 2022 Berkdijk JO8 vs SSC'55 JO8

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Na 2 weken vakantie ging Berkdijk JO8 vandaag enthousiast weer een wedstrijd tegemoet. In het afgelopen seizoen is er fanatiek gevoetbald. Met de aanwinst van nieuwe leden werd er een nieuw team gevormd. Soms was het even wennen aan elkaar, al snel werd ieders talent gezien en benut.

Vandaag was een spannende wedstrijd tegen SSC 55. De druk was hoog. Bij winst kan het kampioenschap worden behaald. Bij de start van de wedstrijd moest iedereen nog even wakker worden, het was ook nog erg vroeg. Langzaam kwam het team op gang. Door samenspel werd de voorsprong behaald. Na de korte rustpauze, met een peptalk van de coaches Hans en Piet, werd gestart met de tweede helft. Inmiddels was iedereen goed wakker, met goed samenspel en mooie combinaties werd de wedstrijd met 9-4 beslist. De ontlading was te horen en te zien, onder luidt gejuich werd de wedstrijd afgesloten.

Op naar volgende week, de laatste wedstrijd en natuurlijk feest! Komen jullie ons aanmoedigen om 09.00 uur op sportpark de Kegelaer zodat we met extra support ons kampioenschap tegemoet kunnen gaan?