O23 Alles of niets!

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Zaterdag 14-5-2021 stond voor Vv Berkdijk 023-1 een thuis wedstrijd tegen RFC 023-1 op het programma. Onder luide muziek geweldige support met veel vuurwerk, floot de scheidsrechter voor de aftrap. Beide teams konden kampioen worden, wat duidelijk zichtbaar was. Want de eerste minuten krijgen zowel Vv Berkdijk als RFC goede kansen om de openings treffer te maken, maar al deze kansen worden door beide ploegen niet verzilverd. Wat trainer en coach Remco van Loon de jongens buiten de formatie en speelsysteem heeft meegegeven: "Maak er een mooie wedstrijd van, geniet van deze dag en beloon je zelf en alle Berkdijkers met een overwinning."
Dit was zeer herkenbaar in de manier van spelen, want door een paar mooie doelpunten en het spelen als een collectief team is de ruststand 3-0. Tijdens rust duidelijk werd aangegeven door Remco dat ze nog 45 min mogen spelen, dat ze niet te geforceerd opzoek moeten gaan naar 4-0, maar bewaak de 3-0.  En ik kan met trots zeggen dat de uitvoering van de boys van RKVV Berkdijk 023-1 goed was.  Er werd niks weg gegeven, de veldbezetting was goed en er werd kei hard gewerkt, ook door spelers van jo16 (Lars Daniel en Luca) en Yoeri.

Deze kampioenswedstrijd is met heel veel overtuiging gewonnen door RKVV Berkdijk 023-1!
Eindstand Berkdijk 023-1 RFC 023-1 3-0 🔴⚫
Kampioenen seizoen 2021-2022
Vv Berkdijk 023-1 ⚽⚽⚽

Alle Berkdijkers, alle sponsoren, tc, barpersoneel, zanger Patrick Dano en club Q bedankt voor deze geweldige kampioensfeest ❤️🖤

Richard Netten bedankt voor de mooie kampioen shirtjes!