Wedstrijd Berkdijk 23-1 vs. DVVC 23-1

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Zaterdag 12 februari om 13:00 waren wij klaar voor de aftrap. Met een bijna fitte selectie, 2 blessures, en 2 spelers van de jeugd erbij, konden we van start.

Berkdijk begint gelijk aanvallend en dit resulteert in de 3e minuut in een hoekschop van Vinny die hem van rechts voor gooit en Justin N. hem maar net over kopt. Dan in de 10e minuut begint Daan W. aan een aktie vanaf de middenlijn en hij weet Justin J. te bereiken in de 16, die mee is gelopen en meteen de bal breed legt op Max die op rechts komt inlopen en Max scoort de 1-0!! Daarna gaat het over en weer qua kansen. DVVC komt ook gevaarlijk voor de goal en gelukkig staat Stef daar om de bal uit het doel te houden, een hele belangrijke redding! Halverwege moet Dominiq helaas gewisseld worden met een lies blessure en Daniël komt er voor hem in. Daarna volgen er nog wat kansen, o.a. van Max met een hoge bal die net naast wordt geschoten. Nog een hoekschop van Vinny, vanaf links, op Joey, die te onrustig de bal hoog overschiet.

13:46 is het rust. Aanvang 2e helft hebben er wat wisselingen voor gedaan, Gio voor Daan.
De 2e helft begint rommelig. Dit komt ook door het fellere spel van DVVC, die zo af en toe wel kansen creëren, maar gelukkig hoog over en de bal ver naast schieten. In de 8e minuut van de 2
e helft komt Max door, over op rechts, weet 3 man uit te spelen, maar eenmaal in de 16, vergeet hij op tijd de bal voor te geven, jammer van de kans. Dan in de 12e minuut wordt de tegenstander wat sterker en moet Luuk aan de noodrem trekken, wat hem een gele kaart oplevert en 10 min tijdstraf. Dan nog geen 3 min later gaat Gio de fout in en krijgt ook geel ook 10 min er af!!!
Berkdijk staat nog maar met 9 man op het veld. Maar door goed werk van Vinny, Sjefke , Justin N, Dennis, Daniel en Joey, onze achterhoede en middenveld, weet de tegenstander niet te
scoren. Na 10 min komt Luuk weer terug en kunnen we weer naar voren voetballen. Na 15 min komt Daan W voor Gio en na wat gemiste kansen van Justin en Luuk, en een goede redding van doelman Stef, komt er 5 minuten voor tijd één counter moment voor Berkdijk.
Justin J krijgt de bal van Daan , Justin J weet deze koel in het doel te schieten, de 2-0 staat op het scorebord!!!
Berkdijk speelt de wedstrijd verder slim uit en de eerste 3 punten zijn in de pocket.

De wedstrijdbal was deze wedstrijd gesponsord door Van Son Schilderwerken.

Volgende week staat er niets op het programma, maar stil zitten zal het team niet.