Zaterdag 23 oktober, een thuiswedstrijd tegen de concurrent BLC 023-1, een ploeg uit ’s- Hertogenbosch.

Berkdijk O23-1

SV BLC O23-1

23 oktober 2021 13:00

A.J.A.G. van Leijsen

Sportpark Kegelaar
Baan 17
5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Ze hebben uit 5 wedstrijden 12 punten, en Berkdijk O23 heeft uit 4 wedstrijden 12 punten en met een beter doelsaldo is de ploeg uit Kaatsheuvel koploper. Voor beide teams een belangrijke wedstrijd.

De eerste 10 minuten zijn voor Berkdijk en BLC kan geen reactie geven, maar na 10 minuten heeft BLC het evenwicht gevonden, gingen fysieker spelen en creëerden vele kansen. Berkdijk werd overrompeld, kansen kwamen niet tot uiting en steeds meer slordigheden kwamen in het spel. BLC ging steeds sterker spelen en in de 20e minuut scoren ze de 0-1. In de 40e minuut krijgt BLC een vrije trap die ze genadeloos afwerken en de 0-2 staat op de borden. BLC gaat verder met voetballen en forceerde zo in de 46e minuut een penalty die werd binnen geschoten. De stand bij rust is 0-3.

In de rust haalt de trainer een aantal punten aan wat in de 2e helft zeker beter opgepakt dient te worden. Helaas breekt BLC uit en in de 52 e minuut is het 0-4. Maar Berkdijk zou Berkdijk niet zijn als ze altijd blijven geloven en in de 60 e minuut zet Joey de 1-4, maar helaas wordt dit niet doorgezet. BLC profiteert van miscommunicatie achterin en zet de stand in de 80 e minuut op 1-5. Berkdijk krijgt in de 85 e minuut nog een penalty, die door Justin Jongerden binnen wordt geschoten en de eindstand wordt hierdoor 2-5.

Heel jammer, maar dit geeft stof tot trainen en doorzetten naar de volgende wedstrijd Zaterdag 30 oktober, 13:00, Berkdijk O23-1-UDI’19/SCU O23-2, kom ze aanmoedigen!