Een leerzame wedstrijd voor JO14 thuis tegen Sarto JO14-2

5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Berkdijk JO14 speelde afgelopen zaterdag thuis tegen Sarto.

Met Luca als de vervangende keeper waren de verwachtingen hoog. Het spel speelde de eerste helft vooral af op de speelhelft van Berkdijk. De jongens moesten wennen aan de instructies die ze kregen van keeper Luca.
In de 2e helft ging het beter, was het meer in evenwicht. De jongens van Berkdijk speelden ook meer op de helft van Sarto. Fijn voor de supporters die aan die kant stonden. De trouwe supporters hebben een team gezien wat langzaam aan het groeien is. Ze hebben het moeilijk, moeten nog steeds wennen aan het grote veld, maar hebben vertrouwen in elkaar. William maakt iedere week kleine stapjes vooruit met dit team.

Deze wedstrijd hebben ze helaas verloren met 2-5, maar het was wel een zeer leerzame wedstrijd. Op naar de volgende wedstrijd, zaterdag 20 november, uit tegen Oosterhout