Uit naar Sarto 15 en gewonnen!!!

Sarto 15 (zon)

Berkdijk 2 (zon)

10 april 2022 10:00

L.H.J. Hutten

Sportpark Westend
Gilzerbaan 251
5032VD
TILBURG
tel. 013-4675645

Afgelopen zondag stond de belangrijke wedstrijd tegen sarto 15 op de kalender. Ja je leest t goed. En sarto 15 is niet eens het laagste team van de club uit Tilburg. Maar daar hebben wij als twedde niks mee te schaften. De 3 punten moesten in de welbekende tas mee naar onze kegelaar die 11 teams kent in zijn geheel. We hadden weer heel wat afmeldingen waardoor er weer een beroep gedaan moest worden op jongens die er alles voor over hebben om ut twedde naar de titel te helpen.

Op de voortaan bekende tijd van 10.00 begonnen de fitste spelers van de 13 aan de pot. Sarto is al jaren een niet te nemen horde voor onze vetsjaaken. Zo hebben we dees seizoen ene keer punten laten liggen en ge raad t al. Da was thuis tegen Sarto. Gewoon om 12.00 u en gewoon op onze eigen Kegelaar. Met een gemiddelde leeftijd van 45 en Mfoefoe in de gelederen hadden we de eerste minuten niet veel te vertellen. Niet dat "onze" Stef nou heel veel te doen had maar het was gewoon niet goed. Langs de kant begon dus na 6 minuten t morren al en k hoef jullie niet uit te leggen wie deh was. "Mister jeh" het werd een moeilijke pot maar na t uittrekken van shirts bij de 1-2 was t duidelijk. We gingen eindelijk een keer winnen bij da clupke met maar 1200 leden.

Eindstand is 1-3 geworden maar de schrik zat er goed in bij ut twedde nadat ons Slingertje met hulp van 2 mensen van t veld gedragen moest worden. Nou is Slinger niet persee heel zwaar maar de kilo's waar Slinger om bekend staat moesten ook mee gesjouwd worden. Maandag maar gelijk even naar de fysio geweest voor mn rug.

Zo hebben we er weer 3 punten bij kunnen schrijven en gaan we a.s. maandag uit naar da clubke waar de kantine pas vanaf 13.00 u bier schenkt. Onze 3e wedstrijd achter elkaar om 10.00u s'ochtends. We hebben er echt super veel zin in. Hun weten waarschijnlijk nu al waar we vandaan komen. Tenminste de vorige keer was dat duidelijk. Tot maandag Lauw-Wit.