Berkdijk Zo 1 begint met een ontluisterende nederlaag tegen BlauwWit’81.

Berkdijk 1 (zon)

Blauw Wit'81 1 (zon)

26 september 2021 14:30

B.J.E.M. van Heeswijk

Sportpark Kegelaar
Baan 17
5171NC
KAATSHEUVEL

Voor de wedstrijd werd de sfeer verhoogd door rood en zwarte rookbommen.

Op het veld ging het anders. De eerste 20 minuten waren voor BlauwWit’81, ze combineerde goed maar werden niet echt gevaarlijk. Hierna werd Berkdijk beter en kwam aan voetballen toe.

Wat een zonde dat binnen 3 minuten door persoonlijke fouten BlauwWit’81 2x kon scoren en we dus met 2-0 achter stonden.

Na rust begon Berkdijk feller aan de wedstrijd, maar toen na een corner van hen de 3-0 viel was het over bij ons.

Een aantal spelers vielen uit door blessures en BlauwWit’81 kon in de rest van de tijd uitlopen naar 6-0. Gezien de hele wedstrijd een terechte overwinning van BlauwWit’81.

Wat ook nog opgemerkt mag worden, in de week van de scheidsrechter, dat deze van vandaag de wedstrijd goed aan voelde en de kaarten op zak hield.

Na de wedstrijd brak er een klein feestje los in de kantine waarbij beide clubs gezamenlijk uit hun dak konden gaan.

Hopen dat voor de volgende wedstrijd er een paar spelers terug zijn van hun blessures.