Berkdijk zo 1 wacht nog op de 1e overwinning.

Berkdijk 1 (zon)

Viola 1

10 oktober 2021 14:30

C. Zandstra

Sportpark Kegelaar
Baan 17
5171NC
KAATSHEUVEL
tel. 0416-530951 (best.kamer)

Foto's gemaakt door Peter v.d. Kolk

Nadat Gerard Bruijniks namens gemeentebelangen kort een woordje had gehouden, overhandigde hij een wedstrijdbal aan Jochem van Beek voor het jubileumfeest van V.V. Berkdijk dit jaar. De jeugd kan hier mooi hun wedstrijden meespelen.

De wedstrijd tegen Viola kon beginnen.

In de 1e helft was het een gelijk opgaande strijd met voor beide teams kleine kansjes. Veel strijd werd geleverd, maar er werd niet gescoord. De 0-0 ruststand was terecht.

De kansen in de 2e helft kwamen wel, maar beide teams stonden goed te verdedigen.

De grootste kans was voor V.V. Berkdijk. Een voorzet werd daarna richting doel geschoten en met veel kunst en vliegwerk, via paal en lat hield de doelman van Viola deze uit het doel.

Tien minuten voor tijd, een voorzet van Viola die 2 keer niet goed verdedigd werd en scoorde Viola daardoor de 0-1. Waar een gelijkspel terecht zou zijn, stond Berkdijk nu achter. Wat Berkdijk ook de laatste tien minuten nog probeerde, het lukte ze niet om de gelijkmaker te maken. De teleurstelling was er, op naar volgend week en hopen op een beter resultaat.