Berkdijk mag naar Baarle Nassau voor een uit wedstrijd tegen Gloria UC 1.

Gloria UC 1

Berkdijk 1 (zon)

7 november 2021 14:30

P.J.A. Stok

Sportpark Boschoven
Sportlaan 20
5111BX
BAARLE-NASSAU

Om weg te komen uit de onderste regionen, moest er gewonnen worden.

Op een zeer slecht veld had Berkdijk in de eerste helft het meeste balbezit en ze kregen naar 10 minuten de kans om op 0-1 voorsprong te komen. Helaas ging de inzet van Nick voorlangs. Maar Berkdijk bleef proberen, maar veel kansen waren er niet. Ook niet voor Gloria.

De scheidrechter hielp niet mee om er een leuke wedstrijd van te maken. In de rust (0-0) is er afgesproken om door te gaan en de scheidrechter geen aandacht te geven. De tweede helft heeft Berkdijk weer veel balbezit, maar weinig kansen. Zo ook Gloria. Door een verkeerde terug speelbal krijgt Gloria een kans die door de verdediging van Berkdijk teniet werd gedaan. In de 75e minuut een afstand schot van Aron, die mooi over de keeper in het doel verdween. De rest van de wedstrijd kwam Berkdijk niet in de problemen maar waren er ook geen kansen meer. Eindstand 0-1

De 3 punten zijn voor Berkdijk, de 2 elftallen hebben netjes gespeeld en zich gedragen, een sportieve wedstrijd. Op naar de volgende wedstrijd, donderdag 11 november, uit tegen Were Di.