JO12 WSC - Berkdijk een mooie zege voor Berkdijk

WSC JO12-3

5 september 2020 8:30

WSC-Berkdijk 0-12

De eerste wedstrijd van de competitie stond weer voor de boeg. De uitwedstrijd tegen WSC. Het was vroeg voor de jongens, maar daar was niets van te merken.

Wij gingen van start en dat ging goed. Na 5 minuten kwamen we met 0-1 voor door een doelpunten van Dilano. Het ging goed en in de 8ste minuut lag de 0-2 er al in door Lorenzo. Het spel was mooi om te zien. Er werd goed over gespeeld en in de 13de minuut scoorde Luuk de 0-3. Hij was er blij mee en ook speelde hij goed. Nog geen 4 minuten later stond de 0-4 al op het scorebord en wel door Ties met een mooi schot. Het ging alleen maar beter.
In de 20 minuut lag de 0-5 er al in en wederom weer door Luuk. Het spel ging iets minder maar we bleven wel proberen en er werd weer gescoord en wel door Batuhan, dat was de 0-6 en Maikel scoorde de 0-7 en er werd ook nog gescoord door damian de 0-8 uit eindelijk winnen onze jongens met 0-12 van WSC. Wij zijn trots op de jongens een echte teamprestatie. Ga zo door jongens, namens de begeleiding William en Remco.