Mooie zege voor JO9

OVC'26 JO9-4

Berkdijk JO9-1G

21 april 2018 8:45

07:45 uur verzamelen in de vroege ochtend.

08:45 uur spelen in Tilburg.

Precies op tijd start de wedstrijd en na 2 minuten scoort Natalya de 0-1 voor ons, een goed begin. Helaas niet veel later wordt de 1-1 gemaakt door de tegenpartij.

Echter, na een kwartier spelen komen ze er achter dat er op twee velden de verkeerde teams tegenover elkaar staan. De wedstrijd moet op nieuw beginnen.

Om 9 uur starten we een tweede poging. Binnen 3 minuten staat het al 0-3 voor onze kids.

Ze lijken vleugels te hebben. Wel opletten want een foutje is zo gemaakt en de 1-3 is een feit. Maar ze laten het hier niet bij zitten en Lorenzo scoort in een minuut 2 doelpunten en het staat 1-5. Ook Natalya weet de ballen goed op haar schoen te krijgen en scoort ook 3 doelpunten. En Dylano, die niet voorin staat, weet een doelpunt te scoren.

Uiteindelijk wordt het 3-10. Een mooie opsteker voor onze kids na een mooie wedstijd.