21-10-2017 JO9 Berkdijk1 - Uni Animo 3

Uno Animo JO9-3

Groep 3 59

21 oktober 2017 9:30

Om 9 wordt er verzameld. Onze keepster Hayleigh is op vakantie en vandaag wordt er door Jayden gekeept. De jongens hebben er zin in, een bekerwedstrijd. Wel super spannend voor de kids.

We spelen vandaag tegen Uno Animo JO9-3. Wat wij zien is een jong team wat er zin in heeft.

Er staan aardig wat kijkers langs de lijn van beide partijen en dat maakt het wel zo leuk voor de spelers.

De wedstrijd begint en de sfeer zit er goed in. Er wordt gekeken, gespeeld en goed gekeept.

Natuurlijk worden er foutjes gemaakt, maar zo’n team dat net bezig is met de 7 spelers, en er afgelopen weken een paar nieuwelingen bij heeft gekregen, doet het toch echt niet slecht.

De vaste begeleider is ook op vakantie maar de nieuwe trainer weet de groep goed aan te sporen (net als de kijkers langs de lijn). Er zijn kansen een beide kanten maar het team van JO9 van V.V. Berkdijk is vandaag toch echt wat sneller en sterker.

Lorenzo speelt als een duiveltje uit een doosje en gaat overal tussendoor en sprint op het goal af, Jonathan weet zijn weg op het middelveld ook goed te vinden en Dylano staat zeker ook achterin zijn mannetje. Maar ook Dymones en Jayden mogen we niet vergeten waarvan over Jayden gezegd moet worden dat hij toch echt wel talent heeft en goed heeft staan keepen.

Netjes team, ga zo door! Een mooie 7-3 zege ! Die pakken ze jullie niet meer af.