Verslag van de wedstrijd JO9 Berkdijk 1 tegen Uno Animo 2

Uno Animo JO9-2

Onder 9, JO9-1, 5e klasse 037

25 oktober 2017 18:30

Een wedstrijd die eerder gepland stond maar niet door ging en nu op woensdagavond wordt gespeeld.

Vorige week voor de beker hebben we gewonnen tegen deze club, maar dat was wel een team wat een stapje lager speelde. Nu zien we gelijk dat dit team wel wat fanatieker is. Wij zijn een groepje dat net samen speelt, sommige zelfs enkele weken pas.

We beginnen en gaan goed van start en binnen een minuut is de 1-0 voor ons. Maar de tegenstanders laten het er niet bij zitten. Als snel komen ze terug en is het 1-1. En ook dat vinden ze niet genoeg. Je ziet ze samen spelen en doorzetten. Dat is een puntje wat onze kids nog moeten leren.

Uiteindelijk wordt er afgefloten bij een stand van 1-15.

Heel erg jammer en flink balen. Maar komende week weer goed trainen en in de herkansing bij de volgende wedstrijd.