Verslag van de wedstrijd

Berkdijk JO9-1G

Onder 9, JO9-1, 5e klasse 037

23 september 2017 9:00

Zaterdag stond de derby tegen Desk op het programma. Met een voltallig team afgereisd richten de Eikendijk. Goed begonnen aan de wedstrijd. Na een goede eerste helft waarin we goed partij konden blijven bieden en duidelijk vooruitgang heben laten zien, verslapte de aandacht.
De tweede helft liepen we achter de feiten aan, waardoor het een stuk moeilijker werd.
Uiteindelijk vertoonde we toch veerkracht, waardoor we, ondanks het verlies, toch met opgeheven hoofd en trots weer richting de volgende wedstrijd kunnen gaan werken.

Iedereen bedankt, zo volhouden.