Ontketende Jan Laros opent seizoen Berkdijk 3

Berkdijk 3 (zon)

Mannen, 3, 6e klasse 627

24 september 2017 10:00

Op zondagochtend 10:00 uur is de eerste wedstrijd van Berkdijk 3 voor het seizoen 2017-2018. De eerste opponent is WSC 8 waarvan de gemiddelde leeftijd 23 jaar is. De wedstrijd heeft een flitsende start. In de 3e minuut wordt er een mooie crosspass gemaakt richting Marcel Scheerders. Marcel geeft de bal strak voor waarna Jan Laros de bal netjes intikt. In de 25e minuut wordt de bal goed voorgegeven waarna Jan Laros de bal wederom perfect in het netje legt.
De eerste helft wordt met een flink overwicht door Berkdijk 3 voortgezet waar WSC niets heeft in te brengen. Minuut 42 wordt ingeleid door een prachtige actie van Dennis Weijters, waarna de bal bij Andrew Boutier terecht komt. Andrew schuift de bal in de verre hoek. Vlak voor rust wordt in de blessuretijd de bal afgepakt door Andrew en doorgegeven aan Rob Couwenberg. Rob geeft de bal door aan Dennis waarna deze de bal in de verre hoek schiet. Ruststand 0-4.
De tweede helft wordt rustig opgestart met rondtikken. In de 51e minuut komt de inworp bij Jan terecht die met een prachtige actie, met een mooie pana, zichzelf vrijspeelt voor het geven van een voorzet. De voorzet komt via de tweede paal netjes in de goal terecht. Marcel Kogels stelt in de 56e minuut, met een prachtige solo, Jan Laros in staat om zijn 4e van de wedstrijd te maken. Na de 0-6 is het conditioneel einde wedstrijd. Door twee slordigheden wordt de eindstand 2-6.

Een mooie wedstrijd en op naar de volgende