inschrijven voor VV Berkdijk Pubquiz 2024

5 april 11:00  Na een weergaloos succes vorig jaar, is het dit jaar tijd voor de nieuwe editie van de vv Berkdijk Pubquiz 2024. De inschrijving is reeds begonnen en er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de quiz welke gehouden wordt op 19 aprilmeer »

Uitnodiging ‘’Junior Super Cup’’ VV Berkdijk

26 maart 17:00  Namens VV Berkdijk willen wij jullie uitnodigen om deel te nemen aan onze eerste editie van de ‘’Junior Super Cup’’ bij VV Berkdijk, die plaats zal vinden op vrijdag 31 mei en zaterdag 1 juni 2024. meer »

Superhelden Bingo voor de jeugd van Berkdijk groot succes

16 maart 7:15  Na maanden van voorbereiding door de activiteitencommissie was het nu dan echt zover. Vrijdag avond 18:30 was het tijd voor de superheldenbingo. Bij binnenkomst konden de kids zich al vergapen aan de geweldige prijzen bestaande uit shirts uit de eredivisie, premier leage, keepers handschoenen, ballen, handtekening, lampjes, kaartjes voor voetbalwedstrijden, stadiontours en de Efteling. Allemaal mede mogelijk gemaakt door de supersponsoren. Sommige kids hadden al bij binnenkomst bepaald wat ze wilde winnen. Om half 8 kon het dan eindelijk beginnen. Onder toeziend oog van het publiek draaide Dennis de molen rond en noemde Matthy de nummers op. De ene na de andere geweldige prijs ging eruit. We kijken terug op een geweldige avond met een super opkomst georganiseerd door een geweldige activiteiten commissie. meer »

Berkdijk haalt Patrick Marcelis naar de Kegelaar

23 december 21:00  Een paar maanden geleden heeft Pieter Elias, de huidige trainer van de selectie R.K.V.V. Berkdijk te kennen gegeven, na vier seizoenen te willen stoppen. Een enorme aderlating, want Pieter heeft in deze vier jaar iets moois neergezet bij de club. meer »

Activiteiten augustus/september bij Berkdijk

20 augustus 14:00  Na de zomerstop start Berkdijk met een aantal activiteiten om het seizoen te openen.meer »

Prijsverhogingen contributie per 1 oktober 2023

22 juni 17:45  Ook Berkdijk ontkomt er niet aan om de prijzen van het lidmaatschap te verhogenmeer »

Berkdijk gaat de wijk weer in

15 juni 13:30  Voor de derde keer wordt "Berkdijk in de Wijk" georganiseerd door voetbalvereniging Berkdijk. Gezellig voetballen op het Mauritsplein en de Maasmeer »

Algemene Leden Vergadering

1 juni 12:15  Donderdag 8 juni is de Algemene Leden Vergadering vanaf 21.00 uurmeer »

Ga naar archief